תנ"צ שלומי טולדנו ל"קול חי": "כוחות מיוחדים יוצבו בקלפיות בעייתיות במגזר הערבי"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תנ"צ שלומי טולדנו ל"קול חי": "כוחות מיוחדים יוצבו בקלפיות בעייתיות במגזר הערבי"

    ביום שלישי הקרוב יתקיימו הבחירות לכנסת ה- 25, ובמשטרת ישראל נערכים לקראת יום הבוחר. תנ"צ שלומי טולדנו אומר לכתבנו בנצי לייזרוביץ' כי "לאחר מערכות הבחירות האחרונות ניתחנו כל אזור במגזר הערבי, ובמקום שאנו יודעים שהיו בעבר בעיות יוקצו כוחות שיטור מיוחדים"

    קלפי במגזר הערבי | אילוסטרציה צילום: Jamal Awad/FLASH90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות משטרת ישראל לבחירות תשפ"ג: ראש חטיבת השיטור תנ"צ שלומי טולדנו אומר בתדרוך לכתבים: "מדובר במבצע ארצי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות. המשטרה תעלה את רמת הכוננות ותפעל בפעילות מבצעית ג' (דרגה אחת לפני מצב חירום)".

    "18,000 שוטרים ולוחמי מג"ב יפעלו ביום הבחירות, בוטלו חופשות של שוטרים. 12,500 קלפיות יהיו ברחבי הארץ, 5000 מאבטחים יפעלו להיבט האבטחה סביב הקלפיות" אמר טולדנו.

    "המטרה שלנו היא שמירת הסדר הציבורי, ומניעת פח"ע" הוסיף. "יש התרעות כלליות אך לא ספציפיות. לגבי מעגל התנועה, מאחר ויום זה הוא יום שבתון וצפוי יום גשום יינתן היבט לכל נושא התנועה".

    תנ"צ שלומי טולידנו

    דוברות המשטרה

    תנ"צ טולדנו הבהיר ואמר: "במקרה של תלונות על זיופים או הצבעות כפולות, כוחות מקצועיים לחקירות טוהר הבחירות יפעלו בניידות משטרה  ולא רק במשרדים, על מנת לתת תגובה מיידית".

    "בנוסף יופעל מאמץ מודיעיני, וכן יפעל מערך אווירי, להבטיח את הסדר הציבורי ואת טוהר הבחירות שיהיה בראש סדר העדיפויות של השוטרים".

    לגבי המגזר הערבי אמר תנ"צ טולדנו במענה לשאלת כתבנו בנצי לייזרוביץ': "היום לאחר מערכות הבחירות האחרונות ניתחנו כל מקום ומקום, כל אזור קלפי יחולק , ובמקום שאנו יודעים שהיו בעבר בעיות במגזר הערבי , יוקצו כוחות שיטור מיוחדים. נכון לעכשיו אין מידע ספציפי על המגזר הערבי בקשר לקלפיות".



    0 תגובות